Reacties
Reacties 1 - 36 van 36
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| coby | Zo, dat ziet er goed uit! Echt fantastisch. Geniet… | 31 aug. '11 |
| Mark | Stijn, is dit de tempel waar ze delfts blauwe borden… | 28 aug. '11 |
| Kelly | Heerlijke foto's schatje!!!! | 25 aug. '11 |
| boeddha beelden | Wow, boeddhisme is toch de relige met de mooiste beelden.… | 11 aug. '11 |
| hoÚOi{ | vyhu.iho | 11 jan. '10 |
| Barbara | Hoi Stijn, Je kent me niet, maar zou je een vraag… | 2 jun. '09 |
| Mark | JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! SUPER VEEEETTTTT… | 31 jan. '09 |
| pp | toch wel ff relaxed als je pa je zo idioten-zeker… | 19 jan. '09 |
| marie-josé leenders | He wereldreiziger.leuk om te lezen,en te bekijken.Enga… | 23 aug. '08 |
| Peter | Hey Stijn! Wat lees ik nu? Vanavond weer in Hollande?… | 13 jun. '08 |
| tante riny | hallo stijn, ik geloof dat er iets mis is gegaan met… | 9 jun. '08 |
| tante riny | Hallo Stijn, Mijn god, wat kun jij verhalen schrijven.… | 5 jun. '08 |
| Hardy | Gave foto en video update!! Zie jullie deze maand… | 2 jun. '08 |
| cor | eej stien! errug gaaf om weer te zien die gibbon experience,… | 26 mei '08 |
| Ties | He Stino, pannenkoek dat je bent. Heb je met je lelijke… | 26 mei '08 |
| Ton en Annemie | ha die stijn. Wat een serie foto`s. Schitterend. Ja,… | 25 mei '08 |
| Mark | Hej maistro! Wat moet jij nou weer in Zuid-Amerika… | 20 mei '08 |
| N de B | yooo stino.. op hajraa gaan we weer bommen | 20 mei '08 |
| Bas | Stino jongen! Pictionary? Ricken/Rikken moet je ze… | 18 mei '08 |
| Hardy | stien, erg gaaf dat je de Gibbon Experience gedaan… | 14 mei '08 |
| pp | Hey, Grote Wouters! Schitterend verhaal bij een pracht… | 14 mei '08 |
| Taantje | Lijkt me lekker Stiens! Had je ook de beschikking… | 13 mei '08 |
| buijs | aardige foto stien en mooie oorlogswond op je hoofd | 12 mei '08 |
| lieke | Hoi neefje (ja je bent misschien wel 2 koppen groter,… | 9 mei '08 |
| Rick | Damn :D | 9 mei '08 |
| Rick | Een beachveldje zonder stenen.. was gister ook wel… | 9 mei '08 |
| cor | heej stien! De mensen beginnen langszaam je site te… | 6 mei '08 |
| buijs | klinkt allemaal erg goed stien. ik wou dat ik er bij… | 5 mei '08 |
| Ron | Hee Stino.....!!! Erg leuk om je ervaringen/belevenissen… | 5 mei '08 |
| Mark | Hej Stijn! Klinkt allemaal nog al chaotisch daar,… | 4 mei '08 |
| Hardy | hey stien, jammer dat het duiken niet geworden is… | 1 mei '08 |
| Peter | Hey Stino! Hahaha normaal gesproken oefen je eerst… | 30 apr. '08 |
| Lotte | leuk hoor stiens!!! ben je daar toevallig ook al een… | 28 apr. '08 |
| Johny | Heey stino! Leuk dat je een log bijhoudt. Ik wens… | 27 apr. '08 |
| Lotte | Heeeel veel plezier! Heb je eigenlijk je telefoon… | 24 apr. '08 |
| Mark | Beter zie ik jou morgenavond nog in de kroeg, anders… | 16 apr. '08 |

- coby: Zo, dat ziet er goed uit!…
- Mark: Stijn, is dit de tempel waar…
- Kelly: Heerlijke foto's schatje!!!!
- boeddha beelden: Wow, boeddhisme is toch de…
- hoÚOi{: vyhu.iho
Alle reacties »