Reacties

Reacties 1 - 36 van 36

Naam Reactie Datum
coby Zo, dat ziet er goed uit! Echt fantastisch. Geniet… 31 aug. '11
Mark Stijn, is dit de tempel waar ze delfts blauwe borden… 28 aug. '11
Kelly Heerlijke foto's schatje!!!! 25 aug. '11
boeddha beelden Wow, boeddhisme is toch de relige met de mooiste beelden.… 11 aug. '11
hoÚOi{ vyhu.iho 11 jan. '10
Barbara Hoi Stijn, Je kent me niet, maar zou je een vraag… 2 jun. '09
Mark JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! SUPER VEEEETTTTT… 31 jan. '09
pp toch wel ff relaxed als je pa je zo idioten-zeker… 19 jan. '09
marie-josé leenders He wereldreiziger.leuk om te lezen,en te bekijken.Enga… 23 aug. '08
Peter Hey Stijn! Wat lees ik nu? Vanavond weer in Hollande?… 13 jun. '08
tante riny hallo stijn, ik geloof dat er iets mis is gegaan met… 9 jun. '08
tante riny Hallo Stijn, Mijn god, wat kun jij verhalen schrijven.… 5 jun. '08
Hardy Gave foto en video update!! Zie jullie deze maand… 2 jun. '08
cor eej stien! errug gaaf om weer te zien die gibbon experience,… 26 mei '08
Ties He Stino, pannenkoek dat je bent. Heb je met je lelijke… 26 mei '08
Ton en Annemie ha die stijn. Wat een serie foto`s. Schitterend. Ja,… 25 mei '08
Mark Hej maistro! Wat moet jij nou weer in Zuid-Amerika… 20 mei '08
N de B yooo stino.. op hajraa gaan we weer bommen 20 mei '08
Bas Stino jongen! Pictionary? Ricken/Rikken moet je ze… 18 mei '08
Hardy stien, erg gaaf dat je de Gibbon Experience gedaan… 14 mei '08
pp Hey, Grote Wouters! Schitterend verhaal bij een pracht… 14 mei '08
Taantje Lijkt me lekker Stiens! Had je ook de beschikking… 13 mei '08
buijs aardige foto stien en mooie oorlogswond op je hoofd 12 mei '08
lieke Hoi neefje (ja je bent misschien wel 2 koppen groter,… 9 mei '08
Rick Damn :D 9 mei '08
Rick Een beachveldje zonder stenen.. was gister ook wel… 9 mei '08
cor heej stien! De mensen beginnen langszaam je site te… 6 mei '08
buijs klinkt allemaal erg goed stien. ik wou dat ik er bij… 5 mei '08
Ron Hee Stino.....!!! Erg leuk om je ervaringen/belevenissen… 5 mei '08
Mark Hej Stijn! Klinkt allemaal nog al chaotisch daar,… 4 mei '08
Hardy hey stien, jammer dat het duiken niet geworden is… 1 mei '08
Peter Hey Stino! Hahaha normaal gesproken oefen je eerst… 30 apr. '08
Lotte leuk hoor stiens!!! ben je daar toevallig ook al een… 28 apr. '08
Johny Heey stino! Leuk dat je een log bijhoudt. Ik wens… 27 apr. '08
Lotte Heeeel veel plezier! Heb je eigenlijk je telefoon… 24 apr. '08
Mark Beter zie ik jou morgenavond nog in de kroeg, anders… 16 apr. '08