Bangkok, wat een herrie...
25 april 2008 - Bangkok, Thailand
Goedemiddag Holanda! Ik heb het overleefd. Vandaag 2 uur in een tuktuk midden door de stad, daar wordt een mens niet vrolijk van.
Ik ben gisteravond aangekomen op het nieuwe vliegveld van Bangkok. Mijn eerste indruk was nog redelijk relaxt, maar toen ik downtown wilde gaan, toen kwam alle heisa op me af... Bussen, taxi's, tuk tuks, scooters, brommers, om gek van te worden. Na heel wat omzwervingen heb ik toch maar een taxi gepakt die me voor het hotel afzette. Wel een dik hotel trouwens. Zwembad, sateliet tv, kingsize bed, bad/douche, airco en mensen die je backpack dragen. Tot nu toe heb ik me dus goed vermaakt.
Volgende dag even goed mn nachtrust gepakt tegen de jetlag en toen op stap richting het trenistation op zoek naar een ticket richting het zuiden. Helaas was alles volgeboekt voor morgen, dus moet ik met de bus. Deze zal morgenavond vertrekken. Ik heb ook meteen mijn duikcursus geregeld voor een goede prijs, althans dat denk ik... Vervoer van/naar de duikschool, duikcursus met equipment, bungalow aan zee incl ontbijt iedere dag, voor 5 nachten/ 6 dagen, alles bij elkaar 150 euro (7500 Baht). Best goed toch Har?
Verder heb ik vandaag even wat tempels bekekene, heel snel en ik ben door Chinatown gelopen. Dalijk even een hapje eten bij Kao San Road in de buurt en een duikje in het zwembad.
Als ik op het eiland ben in het zuiden zal ik wat foto's uploaden.
Tot snel!

Leuk dat je een log bijhoudt. Ik wens jou namens al je TNT collega's een hele mooie tijd en ervaring daar!
Gr Johny